maanantai 6. elokuuta 2007

nettikaupaa - voihan räkä

Jatkokertomus epäonnisesta kamerakaupastani sai tänään tylyä jatkoa.

Myyjä, Cyberphoto, vastasi valitusviestiini kuuliaisesti heti maanantaiaamuna ja oli sujuvasti siirtämässä vastuuta maahantuojalle/laitevalmistajalle (Olympus).

.......

Kylläpäs on harmittava asia. Ei tässä vielä voi muuta kuin laittaa toisen kerran hoitoon (valitettavasti menee taas Portugaliin asti) ja saa varautua parin viikon "hoitokauteen". Keskustelin heidän kanssaan kameran vaihtamisesta, mutta ei tässä vaiheessa vielä, koska kyseessä on vasta toinen kerta samasta syystä. (Takaisinlunastukset hoitaa aina valmistaja/maahantuoja)

.......

No tästä merkkikorjaamosta (Olympus) kerkesi jo tulla sellainen kokemus ettei uusintaa kaipaa: toimitusviallista kapinetta haudottiin kaksi kuukautta, jokaiseen puhelintiedusteluun tuli erilainen vastaus, kukaan ei tuntunut tietävän missä kamera kulloinkin seikkaili ja sitten kun se vihdoin palautui (väärään osoitteeseen) mukana ei ollut minkäänlaista selostusta siitä mitä sille oli tehty!

Törkeän surkeaa palvelua, mutta kuvausinnoissani lähdin kuitenkin harjoittelemaan uuden kameran käyttöä. Parin viikon riemu ja sitten oltiin lähtöruudussa "ZOOMI VIRHE" eikä kameralla siinä tilassa tee mitään ...

... että sillä lailla ....



Ei kommentteja: